1 Şubat 2016 Pazartesi

Kardan Adam Olur da Yağmurdan Adam Olmaz Mı?

Böylesine uçuk bir tartışmaya sizleri de çekeceğim için şimdiden özür dilerim. Geçen arkadaşlarla oturmuş birilerini çekiştiriyoruz. Günümüzün modası olan kısa süreli ilişkilerde doğru düzgün bir insan kalmadığından bahsediyoruz. Biraz daha spesifik yapacak olursam hani adam kalmadı. Piyasada güvenecek erkek kalmadı. Burada bütün erkekleri suçlamıyoruz elbet. Bir kız olarak aslında bu durumdan çok rahatsız olduğumuzu dile getirdik. Çokça konuştuk (her zaman ki halimiz! sadece erkeklere giydirmiyorum bu yazımda değerimi bilin erkekler) .


Mevzu derin olunca bir hayli hararetli konuşmaya devam ederken bir arkadaşım “kardan adam bile onlardan daha iyi” diye bir laf attı ortaya. Bir kaça arkadaşım destekçi çıktı. Bende bu konuya biraz çekimser kaldım doğrusu. Kardan adam dediğin eriyor be! Bir güneşe bakar ne burnu kalır ne gözü.. Neyse arkadaşımı ezmemek için yorumumu kendime sakladım. Fakat bir diğer arkadaşım atıldı ortaya ve çok ilginç bir şey söyledi.


-“Ya Ceren doğru diyorsun da bari daha uzun vadeli bir örnek ver. Sadece bir mevsim adamlarla mı biz geçineceğiz üstelik soğuk ki dedi. Soğukken nasıl sarılacağız hadi sarıldık sıcaktan eriyecek. Hiçbir faydası olmayacak”.


Bende fırsat bu fırsat dedim atıldım ortaya, bak Ceren dedim Selin ne güzel söylüyor, sadece kardan adam olmaz bence yağmurdan da adam olmalı. Sonuçta karın özünde de yağmur var. Adamın özü yağmurdur.


Sonra bir sessizlik oldu bana baktı çok kıymetli arkadaşlarım, sanırım onlar tarafından bakınca bir deli gibi göründüm bir süreliğine.. Bende hissetmedim değil sanki başımda bir huninin ağırlığını…


Sonrasında hepimiz oturduk yağmurdan adam yapmaya çalıştık, hatta biraz daha abartıp işin teknik boyutuna bile eğilmeye yeltendik. Su yatağını baz alarak çeşitli değerlendirmelerde yaptık J


Sonucu belli olamayan bir tartışma.. Klonlamayı başaran bilim insanları insanın kopyasını yaratacağına mübarekler başka bir şey yaratın özünde insan olacak daha doğru vicdan olacak…


 


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.